Zašto vam je potrebna detoksikacija i kako je pravilno izvesti?

Zašto vam je potrebna detoksikacija i kako je pravilno izvesti?

Vrijeme je da očistite svoje tijelo od toksina. 'Post-praznični' detoks nije samo poželjan, već je i potreban za obnavljanje svih važnih procesa u našem tijelu.

Blagdani su bili odlični za naš mozak i živčani sustav, međutim naš probavni trakt je još uvijek u stresu, što i ne ćudi s obzirom na količinu alkohola i masne hrane koju smo uspjeli pojesti.

Reći ćemo vam o osnovnim pravilima detoksa koji će vam u kratkom vremenu pomoći da se vratite u svoj uobičajeni režim i uklonite sve toksine.
pravila detoksa detoksifikacije

unsplash

Smanjite porcije

Nakon novogodišnjih blagdana svi smo imali problem viška hrane koju je bilo potrebno pojesti kako ne bi propala. Zvuči vam poznato? Međutim, naše gozbe tu nisu stale jer sada smo navikli jesti veće količine jače hrane, a to naše tijelo samo dublje odvlači u propast. Upravo zato morate postepeno početi smanjivati porcije ručka i večere, eliminirati masnu hrani i posebno reći zbogom alkoholu. Tako ćete pomoći želucu, jetri i bubrezima da se vrate u svoj uobičajeni ritam.

Manje masti

Nutricionisti ne preporučuju potpuno odustajanje od upotrebe masti, samo trebate kontrolirati njihovu količinu. Umjesto umaka i krumpira koji je pržen u ulju, za ručak jedite laganu salatu prelivenu maslinovim uljem, a za doručak je poželjno pojesti barem jedno jaje.
pravila detoksa detoksifikacije

unsplash

Odrecite se soli i šećera

Opet, i ovo se mora učiniti postupno. U slučaju šećera, slatkiše zamijenite voćem koje također sadrže šećer, ali ne u takvim količinama, a voćna vlakna pomoći će pokrenuti sve potrebne probavne procese. Sol se može zamijeniti prirodnim začinima.


Tjedan dana bez mesa

Meso je prilično teško probavljivo što zahtijeva dodatnu snagu od tijela. Nema ništa loše u tome što ćete barem za tjedan dana reći ne mesu, zamjenjujući ga žitaricama i povrćem.
pravila detoksa detoksifikacije
Nemojte gladovati

Glad je podjednako štetna kao i prejedanje, stoga potpuno odbijanje hrane neće dovesti do ičega osim zdravstvenih problema. Tijelo dnevno treba određenu količinu masti, proteina, ugljikohidrata i minerala. Naravno, možete imati svoj dan posta, ali samo jednom u nekoliko tjedana. Jedino u tom slučaju nećete naštetiti svom tijelu.