Što i kako jesti u uredu i na poslu?

Što i kako jesti u uredu i na poslu?

Kako izbjeći nezdrave i kalorične grickalice, svakodnevna peciva, hraniti se zdravo i pritom još uštedjeti?

Kako se zdravo hraniti na poslu?

Problemi s pravilnom prehranom najčešće počinju u uredu, jedan od kolega slavi rođendan i časti tortom, drugi je naručio hranu koja nam je zamirisala i odmah razmišljamo o dostavi, rokovi se bliže kraju i nemamo se vremena odmaknuti od računala i pojesti zdravo. To su samo neki od razloga zbog kojih bi ako želite paziti na prehranu i zdravo se hraniti, trebali planirati svoje obroke na poslu i hraniti se zdravo bez napuštanja radnog stola- osim eventualno za pauzu uz kavu ili čaj. Evo što  španjolska nutricionistica Rocio Maraver  kaže o tome kako se pridržavati zdrave prehrane bez napuštanja radnog stola, a to će vam pomoći da izbjegnete pekare i dostave čije kalorije ne možete kontrolirati.

hrana u uredu, obroci na poslu, pravilna prehrana, zdravi obroci, dostava, zdrave grickalice, što jesti na poslu?, eclectic.hr

Unaprijed kupite zdravu hranu

Koliko god to očito zvučalo, prvi korak ka zdravoj prehrani u uredu je zdrava hrana u hladnjaku kod kuće. Nakon temeljitog izleta u supermarket, u svakom trenutku možete skuhati jelo koje ćete  ponijeti sa sobom na posao. „Vaša prehrana treba sadržavati povrće, salatu, mahunarke, ribu, jaja, bijelo meso, smeđu rižu i hranu od cjelovitih žitarica."
 
Pored svježih proizvoda, u trgovini bi se trebala kupiti hrana koju brzo možete skuhati ili je uopće ne trebate kuhati. Na primjer, konzervirano i smrznuto povrće ili konzervirana riba. "Tako brzo možete napraviti salatu od zelenog graha s tunom i kuhanim jajima. Pritom će vam trebati vrlo malo vremena za pripremu i kuhanje, jer su gotovo svi sastojci spremni ”, objašnjava Maraver.

 

hrana u uredu, obroci na poslu, pravilna prehrana, zdravi obroci, dostava, zdrave grickalice, što jesti na poslu?, eclectic.hr

Planirajte obroke unaprijed

Ako vaš problem nije pravilno jesti, nego nedostatak vremena za kuhanje, postoji rješenje. Kako se ne bi svako jutro ustajali rano ili kasno odlazili na spavanje zbog pripreme hrane za ured, izdvojite jedan dan i odmah pripremite hranu tjedan dana unaprijed, odloživši ih u posude - u svakom trenutku možete ih ponijeti sa sobom na posao ili jesti bezbrižno kod kuće. Ovakva praksa odličan je način uštede vremena i upotrebe sastojaka u nekoliko jela odjednom, bez ostavljanja nepotrebnih proizvoda.
 
hrana u uredu, obroci na poslu, pravilna prehrana, zdravi obroci, dostava, zdrave grickalice, što jesti na poslu?, eclectic.hr

Birajte zdrave grickalice

Ako ne možete bez grickalica, birajte one zdrave. Umjesto štetnih zalogaja, odaberite orašaste plodove ili krekere - ali pazite da nema šećera u sastavu. Dodajte im povrće - mrkvu, krastavce ili celer. Odgovaraju i orasi, tamna gorka čokolada - 70 posto kakaa i više. Srećom, izbor zdravih zalogaja danas je zaista velik, a zalogajčići koje smo naveli samo su neke od mogućnosti.