Preskakanje užeta jedna je od najučinkovitijih i najpraktičnijih vježbi za mršavljenje

 Preskakanje užeta jedna je od najučinkovitijih i najpraktičnijih vježbi za mršavljenje

Kao djeca nismo previše razmišljali o mršavljenju i gubljenju kalorija, ali preskakanje užeta bila nam je jedna od najzabavnijih igara. Danas na nju gledamo kao fenomenalnu vježbu za mršavljenje i oblikovanje tijela.

Ako želite izgubiti kilograme, proljetni dani tik pred ljeto idealna su prilika za to. Ako niste oduševljeni idejom teretane ili grupnih treninga, možete se odlučiti i za kućnu varijantu vježbanja, ili pak onu u prirodi. Gubitak kilograma kod kuće ili u prirodi preskakanjem užeta zapravo je vrlo jednostavno i učinkovito. Osim preskakanja užeta, bez odlaska u teretanu možete odraditi i učinkovit HIIT trening  kod kuće u manje od 30 minuta, a o njemu smo pisali ovdje.

Zašto bi preskakanje užeta trebala biti jedna od glavnih aktivnosti kod gubljenja kilograma i oblikovanja tijela?

Prije svega, preskakanjem užeta gubimo velik broj kalorija, pa tako u 15 minuta preskakanja užeta možete izgubiti i do 200 kalorija. Osim što pomaže u bržem trošenju kalorija, preskakanje užeta aktivira sve mišiće nogu, učvršćuje mišiće stražnjice, jača srce i pluća te povećava okretnost, gipkost i izdržljivost. Naravno, imajte na umu da su, kao i kod svakog drugog oblika tjelovježbe, za postizanje vidljivih rezultata potrebni ustrajnost i redovitost.

preskakanje vijače, preskakanje užeta, gubljenje kilograma, oblikovanje tijela, eclectic.hr

Da je riječ o vrlo ozbiljnoj i korisnoj aktivnosti potvrđuje činjenica da je upravo to vježba koju koriste i mnogi profesionalni sportaši. Kod preskakanja užeta stimulirani su svi mišići tijela: mišići ruku i nogu, gluteusi, trbušni mišići, prsni mišići i mišići leđa. Redovito preskakanje užeta donosi višestruke dobrobiti za zdravlje, kao i za kondiciju.