Ovo će biti najveći trendovi u putovanjima u 2020. godini

Ovo će biti najveći trendovi u putovanjima u 2020. godini

Airbnb predviđa nove trendove koji će nas pratiti na putovanjima u 2020. godini

Kakva su putovanja popularna u 2020. godini?

Prema Airbnbovom istraživanju trendova 2020. godine, 52 posto Amerikanaca će prije potrošiti svoj novac na vikend izlete umjesto na jedno veliko putovanje. Uz to, putnici su sve skloniji minimalističkom načinu života, ali i minimalističkom načinu putovanja.

 

Airbnb, putovanja, trendovi u putovanjima, eclectic, eclectichr

Putnici sve više žele novac trošiti na iskustva, a sve manje na stvari

Prema Airbnbovom istraživanju trendova 2020., 57 posto Amerikanaca kaže da svoj novac radije troše na iskustva. To znači da će vjerojatno potrošiti manje na masovno iznajmljivanje, a više na zajedničke aktivnosti.

 

Airbnb, putovanja, trendovi u putovanjima, eclectic, eclectichr

Putnici će provesti više vremena na otvorenom

Putnici koji su sudjelovali u anketi također su pokazali da ih sve više zanima povezanost s prirodom na njihovom odmoru. Trideset posto Amerikanaca kaže da želi više vremena provoditi na otvorenom i doživjeti više  iskustava u prirodi. Airbnb je također objasnio da je "priroda" kategorija koja je u trendu 103 posto više nego godinu dana ranije.

 

Airbnb, putovanja, trendovi u putovanjima, eclectic, eclectichr

Putnici će tražiti putovanja fokusirana na povijest

Airbnb istraživanje pokazalo je da bi 32 posto Amerikanaca najviše željelo naučiti o povijesti i kulturi u 2020. godini. Na Airbnb-u zanimanje za povijest poraslo je 271 posto u ponudi i 116 posto u rezervacijama u cijelom svijetu. Kuće na Airbnbu sa specifičnim povijesnim ključnim riječima također su već rezervirane u većem postotku nego ranijih godina.

 

 

Airbnb, putovanja, trendovi u putovanjima, eclectic, eclectichr

Putnici žele iskoristiti više izleta usmjerenih na hranu

Svi žele iskusiti veganstvo 2020. godine, barem dok su na odmoru. Prema Airbnb-u, iskustva koja uključuju veganske opcije bilježe 579-postotni rast, dok oni s vegetarijanskim mogućnostima bilježe rast od 570 posto. Sveukupno, kulinarska putovanja i dalje su popularna na platformi, a 35 posto Amerikanaca kaže da najviše želi provesti svoje vrijeme uživajući u hrani dok su na odmoru.