Navike koje biste trebali usvojiti ako dugo sjedite uz računalo

Navike koje biste trebali usvojiti ako dugo sjedite uz računalo

Radno vrijeme od 8 sati 5 dana u tjednu može ostaviti posljedice na zdravlje, od očiju, dodatnih kalorija koje unesemo grickalicama pa sve do bolova u leđima. Kako biste ih izbjegli postoje male navike koji će vam pomoći da radni dan prođe što bezbolnije.

Šetnja do posla

Ako imate sreću da vam se ured ne nalazi na drugom karaju grada, umjesto automobilom ili javnim prijevozom, do posla prošetajte. 30 minuta hodanja dnevno ima brojne zdravstvene benefiti, a vi ćete u međuvremenu udahnuti svježi zrak, odraditi laganu tjelovježbu i u ured doći puni energije.
 
Odmorite se tijekom radnog vremena

Nakon pauze za ručak ili kavu odvojite nekoliko minuta za rastezanje i odmor koji ne uključuje pregledavanje društvenih mreža i ostalih aktivnosti koje uključuju gledanje u ekran mobitela ili računala.
Zdrave navike u uredu i na poslu, eclectic, eclectic.hr
Pripremite obroke za posao

8 sati sjedenja može negativno utjecati na našu kilažu, a ako tome još pridodate nezdrave grickalice tijekom dana, dodatni kilogrami skoro pa su sigurni. Isplanirajte obroke za ured, a osim ručka ponesite i zdrave grickalice poput voćke, narezanog povrća ili orašastih plodova. Zaliha hrane na poslu spriječit će da u nekom trenutku naručite hranu ili odete u pekaru po nepotrebne kalorije.
 
Ne zaboravite piti vodu

Osim što je vrlo bitna za funkcioniranje  organizma, voda je nužna i za zdravu i lijepu kožu. Unošenjem dovoljno tekućine u organizam tijelu pomaže u svakodnevnom funkcioniranju, stoga, ako nemate naviku popiti dovoljne količine vode dnevno, a prosjek je oko 8 čaša, na stolu bi uvijek trebali imati bocu vode. Na taj način, čak i ako ne osjećate žeđ, nećete zaboraviti popiti je.