Može li vam šetanje pomoći u gubitku kilograma?

Može li vam šetanje pomoći u gubitku kilograma?

Može li hodanje biti dobar način za mršavljenje, jačanje mišića i podizanje stražnjice?

Zadnjih tjedana izležavali smo se na kauču i uživali u svojim omiljenim filmovima okruženi ukusnom hranom. Teretane nam nisu bile dostupne, a sada kad je sve otvoreno nekako nemamo želju. Kako bi prekinuli patnju od propuštenog vježbanja ili pojedenog dodatnog čokoladnog kolača, vrijeme je da krenete u šetnju. Da, kao što se ispostavilo, uobičajeno hodanje može zamijeniti znojenje u teretani. Naoružani udobnim tenisicama i trenirkama vrijeme je da krenete uživati u ljepoti grada i riješiti se dodatnih centimetara.
hodanje tjelovježba vježbanje gubitak kilograma

pexels

Nutricionisti tvrde da će samo trideset minuta hodanja dnevno dva do tri puta tjedno pomoći u gubitku kilograma. Za impresivniji rezultat potrebno je postepeno povećavati vrijeme hoda na sat, a broj dana na pet. Možete hodati normalnim ili brzim koracima, ubrzavajući od pet do šest kilometara na sat. Sve ovisi o vašoj želji i fizičkoj spremi, ali u svakom slučaju, na rezultate nećete dugo čekati.
hodanje tjelovježba vježbanje gubitak kilograma

pexels

Hodanje je još uvijek podcijenjeno, a nema kontraindikacija i ograničenja dok stupanj opterećenja možete samostalno odabrati. Prema riječima stručnjaka pješačenje potiče metabolizam, poboljšava stanje kardiovaskularnog sustava i krvotoka, sagorijeva masti, jača zglobove i čak pomaže da se riješite negativnih misli. Sve što trebate su udobne cipele i pravo vrijeme. Najbolje je hodati ujutro na prazan želudac. U tom trenutku postoji hormonalni vrhunac, posebno kada je riječ o kortizolu, koji vam omogućuje sagorijevanje mnogo više kalorija zbog činjenice da tijelo koristi masnoću kao izvor energije.
hodanje tjelovježba vježbanje gubitak kilograma

pexels

Naravno, samo hodanje neće vam dati figuru iz snova, a pravilna prehrana igra veliku ulogu. Usredotočite svoje prehranu na jaja, mliječne proizvode i mahunarke. Uz to, važno je održavati ravnotežu vode u tijelu tijekom dana i ne zaboravite na vrijeme popiti još jednu čašu vode.