Kako razbiti začarani krug posezanja za slatkišima?

Kako razbiti začarani krug posezanja za slatkišima?

@fabmusediana

5 neočekivanih namirnica koje utječu na vaše raspoloženje te su savršena alternativa slatkišima, a nećete požaliti ako ih počnete češće konzumirati.

Za čime poseže vaša ruka u onim trenutcima kada i niste najbolje volje? Tako je! Za slatkišima (uključujući i alkohol). Šećer djeluje u tom smjeru; odmah nakon njegove upotrebe osjetite nalet radosti (čitaj - energije). Nažalost, taj osjećaj ne potraje dugo, a onda dolazi do naglog pada. I opet posegnete za slatkim…Kako razbiti ovaj začarani krug? Da biste raspoloženje doveli u plus postupno (bez naglog porasta šećera) i održali ga na toj razini, počnite konzumirati ove namirnice:
torte i kolači

unsplash

Banane sadrže veliku količinu triptofana, jedne od vrsta proteina koje tijelo pretvara u serotonin, hormon odgovoran za mir, opuštanje i dobro raspoloženje. Plus banana je i vitamin B6, koji sprečava bolesti živčanog sustava. Jedna banana dnevno bit će dovoljna da se češće smiješite.

Piletina čini isto sto i banane našem tijelu. Započinje s proizvodnjom serotonina koji je odgovoran za dobro raspoloženje, i melatonina koji je potreban za dobar noćni odmor. Aminokiselina tirozin koja se nalazi u mesu peradi zauzvrat održava razinu adrenalina na potrebnoj razini što pomaže u izbjegavanju depresije, ali i smanjenju manifestacija već postojeće depresije.
banana

unsplash

Špinat je potreban ne samo za fizičku izdržljivost, već i za mentalnu. Sve zahvaljujući nizu vitamina B u svom sastavu (B3, B6 i B12), kao i folnoj kiselini. Vitamin B9, koji je u popularnoj znanstvenoj literaturi nazvan „vitaminom dobrog raspoloženja“ također se nalazi u piletini.

Žitarice. Kaša i kruh od punog zrna sadrže dovoljno kalcija koji se apsorbira jednako lako kao kalcij iz mlijeka, ali ne sadrži fosfor, čiji višak dovodi do pogoršanja apsorpcije kalcija. Ovaj je element u tragovima neophodan kako bismo bili budni, jer održava normalnu razinu glukoze.
špinat

pexels

Voda. Gdje bi bili bez nje? Prije nekoliko godina američki su znanstvenici otkrili da uzrok povećane razdražljivosti i raspoloženja osobe može biti takozvana blaga ili umjerena dehidracija. 2 litre vode dnevno i vaše će raspoloženje, prema stručnjacima, biti normalno - pozitivno.
špinat

pexels