Dobre navike koje će vam pomoći u prevladavanju lijenosti

Dobre navike koje će vam pomoći u prevladavanju lijenosti

Donosimo 6 savjeta svima onima koji žele promijeniti svoj život na bolje i jednom zauvijek izbaciti lijenost iz svog života.

Lijenost nije uvijek urođeni osjećaj. Često smo lijeni, ali uopće ne zbog toga što imamo takav karakter, već zbog sasvim razumljivih razloga. Na primjer, zbog prekomjernog rada, kada nemamo dovoljno energije za neku novu aktivnost, zbog od nedostatka vitamina, zbog nedostatka motivacije. Stručnjaci također vjeruju da lijenost može doslovno biti 'zarazna' te ju poprimamo od ljudi koji su prirodno lijeni, pa se preporučuje manje komunikacije s takvim osobama. Sukladno onoj izreci 's kim si, takav si'. Ovo su 6 navika koje će vam pomoći u prevladavanju lijenosti.


1. Uspostavite dnevnu rutinu. Nespremnost da nešto napraviti i stalno odgađanje stvari često se može povezati s činjenicom da jednostavno nemate dnevnu rutinu. Ako volite ostati do kasno budni, onda sigurno i ustajete kasnije, što znači da gubite puno vremena. Dok svi drugi funkcioniraju, vi nemate vremena ni za što jer vas večer brzo uhvati (ovo se posebno odnosi na vikende), a onda se nikome ništa niti ne da raditi. Pokušajte stvari urediti prema rasporedu i iznenadit ćete se koliko ćete imati vremena i koliko nove snage će se pojaviti.

navike i savjeti kako prevladati lijenost

unsplash

2. Pazite na svoju prehranu. Jednako je važno voditi brigu o svojoj prehrani. U prehranu dodajte što više povrća i voća. Ne oslanjajte se na crveno meso, već na morsku ribu bogatu polinezasićenim masnim kiselinama. Nemojte se ustručavati niti uzimati multivitamin. Sve to osigurat će vam dodatnu energiju.

3. Vodite aktivan stil života. Ako vam jutro započinje jogom ili laganom tjelovježbom sa završetkom pod kontrastnim tušem (izmjena tople i hladne vode), tada ćete moći riješiti sve važne stvari taj dan. Sport je odličan motivator, a da ne spominjemo činjenicu da puni tijelo energijom i željom da i dalje bude aktivno.

4. Obratite pažnju na krug ljudi. Ako u njemu postoje takozvani toksični ljudi, odnosno oni koji vole 'cviljeti' i žaliti se na svoj život, onda je bolje smanjiti komunikaciju s njima. Budući da toksični ljudi imaju jedno svojstvo, a to je da apsorbiraju vašu energiju. Sigurno se često osjećate iscrpljenima nakon druženja s nekim ljudima. Samo je vrijeme da uvidite s kim i zašto.
navike i savjeti kako prevladati lijenost

unsplash

5. Naučite se motivirati. Vrlo je jednostavno. Sanjajte i postavljajte si smislene ciljeve. Započnite s naoko jednostavnim stvarima. Razmislite kamo biste željeli otići za idući vikend, npr. posjet nekom okolnom gradu. Za provedbu naših planova potrebno je da su svi uvjeti ispunjeni, uključujući i materijalnu bazu. Saznajte gdje želite otići, isplanirajte rutu, uštedite novac i krenite u osvajanje ovog vrha. Provedeni plan je najbolja motivacija koja vas vuče naprijed. Nakon povratka s putovanja, postavite sebi novi super zadatak . Vrlo brzo će vam planovi postajati sve ambiciozniji, a vi ćete lakše dosezati svoj cilj jer ste sami sebi dokazali da to možete uz dobar plan i volju. Zapamtite, osoba koja iskreno želi nešto, može učiniti bilo što.

6. Odmorite se i opustite se. Nemojte se zgražavati zbog činjenice da ponekad ne želite raditi ništa i spremni ste provesti cijeli dan čitajući knjigu ili gledajući TV serije. Mozgu i tijelu je ponekad potreban dobar odmor kako bi se ponovno pokrenuo. Glavno je da razumijete: sutra je novi dan i trebali biste imati planove za to.